Trötter!

Herregud så trött jag har varit idag. knappt så man varit medveten om vad som hänt=) Mitt däck har iaf varit inne på lite service, så nu verkar de funka bra! o just nu får jag hjälp med att byta tjofräs remmen.. Under tiden sitter jag inne, har avnjutit en god fisk soppa o lite glas o chokladsås på de=) ska även få mina ben vaxade, kan lova att de behövs!! Jo, de kan låta bra kan tyckas, men kan ändå inte låta bli att gå å va lite små irriterad.. men kan inte riktigt sätta fingret på varför. Skulle behöva komma på ett litet "trix" som tar bort dåligt humör, de skulle jag ha tor användning av. Där har jag nått att klura på.. får nog ta ett snack om detta med systeryster, ingen är ju smartare än hon;) elr!!??  Tänk possitivt

Kommentarer
Postat av: L

Tog du tussen med ? ;)

2010-04-21 @ 22:17:25
Postat av: henke

sprit har alltid fungerat för mig när jag ska bli glad..

2010-04-23 @ 23:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0