En mycket bra helg!

Har faktiskt haft en riktig toppen helg! Har bara varit omgiven av underbara människor och de finns ju inget som får en att må så bra=) Min födelsedag har firats hela helgen. Fredagen med mina fina vänner, pizza o spel. super kul! lördagen firades med min underbara familj, god mat och singstar. kvällen av slutades i en mysig grillstuga men trevligt folk och live musik. Hade bara den där förbannade bilen kunnat låta bli att göra livet surt för mej så hade kvällen varit helt igenom bra..
Måste erkänna att jag fortfarande tycker att de e super kul att fylla år. vissa säger att dom inte tycker att de e roligt längre, men jag kan undra om de verkligen e sant!? De e ju alltid roligt att på paket.. Så ett stort grattis till mej=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0